У овом тексту ћемо Вам објаснити како можете самостално да погледате Ваше плаћене рачуне, или да прегледате неплаћене предрачуне за услуге које користите код нас.

Прва информација која је јако битна за све наше клијенте је та, да се предрачун за услуге доставља 30 дана пре истека датума до када је услуга плаћена.

Предрачун се доставља путем електронске поште (мејла) на мејл адресу коју је клијент пријавио приликом регистрације на Еутелнет налог или ону мејл адресу коју сте последњу дефинисали приликом последње измене исте за приступ Вашем Еутелнет налогу.

Копија достављеног предрачуна се налази и на Вашем Еутелнет налогу све време до тренутка плаћања наведеног предрачуна. Док у тренутку пријема уплате по одређеном броју предрачуна, наведени предрачун се претвара у “Потврду о плаћању / Рачун” који се истог тренутка доставља клијенту на мејл адресу на коју је претходно достављен и предрачун. Копија “Потврде о плаћању / Рачун” се у свако доба може погледати уласком у на Ваш Еутелнет налогу.

У наставку ћемо Вам приказати где и како да пронађете предрачуне и рачуне на Вашем Еутелнет налогу. Упутство за приступ Вашем Еутелнет налогу је можете пронаћи на следећем линку.

Све што је потребно да урадите јесте да на почетној страни, у горњој линији са секцијама, означеном плавом бојом, кликнете на секцију “Рачуни”  , а потом и на опцију “Моји рачуни“. 

Унутар те опције биће Вам приказани сви Ваши плаћени и неплаћени рачуни. 

Уколико кликнете на један од рачуна или предрачуна, отвориће Вам се нова страна, где ће те моћи да извршите преглед података на рачуну/предрачуну. 

Унутар тог рачуна/предрачуна пронаћи ћете опције за мењање начина плаћања, као и за преузимање и штампање рачуна/предрачуна на основу чега ћете моћи да извршите уплату.