Доступне опције

У следећем упутству биће вам описане све доступне опције у оквиру вашег Еутелнет налога.

За почетак потребно је да се улогујете на вш Еутелнет налог.

Упутство за приступ вашем Еутелнет налогу можете пронаћи кликом на овај линк.

На почетној страни вашег Еутелнет налога, можете пронаћи широк спектар опција и информација које вам могу омогућити да извршите бројне акције које су везане за сервисе и услуге које имате код нас.

  • Опција “Обавештења“.

Приступачна са сваке странице, функција обавештења, упозориће вас на одређене ставке.

На пример, кредитна картица која истиче ускоро, неплаћени предрачуни, домени који истичу у наредном периоду, и још много тога …

Сет опција који налази се на врху стране у навигационој траци и обухвата падајуће меније “Услуге“, “Домени“, “Рачуни“, “Подршка“, “Нова картица за подршку“, “Поштовање (ваше име)“.

  • Падајући мени “Производи/Услуге“.

Кликом на овај мени отвориће вам се листа опција: “Моји производи/услуге”  ,  “Наручи нови производ/услугу”  и “Преглед доступних додатака“. 

  • Падајући мени “Домени“. 

Кликом на овај мени отвориће вам се листа опција: “Моји Домени”  , “Обнова домена”  , “Региструј домен”  , “Пренеси домен код нас”  и “Претрага домена“. 

  • Падајући  мени “Рачуни“. 

Кликом на овај мени отвориће вам се листа опција: “Моји рачуни”  , “Моје понуде”  , “Групно плаћање“. 

  • Нова картица за подршку 

Кликом на овај мени отвориће вам се нова страна која вам нуди могћност да брзо и једноставно контактирате нашу подршку користећи наш тикетинг систем.

  • Падајући мени “Подршка“. 

Кликом на овај мени отвориће вам се листа опција: “Уклањање блокаде IP адресе”  , “Картице за подршку”  , “Обавештења”  , “База знања”  , “Преузимања”  , “Стање мреже”  .

  • Падајући мени “Поштовање (ваше име)“. 

Кликом на овај мени отвориће вам се листа опција: “Измени детаље налогa”  , “Додатни контакти (подналози) ”  , “Промени лозинку”  , “Сигурносна подешавања”  , “Историја мејлова” 

Производи и услуге

  • Преглед производа и услуга 

Увид у све ваше активне и истекле производе и услуге можете извршити кликом на дугме “Производи/Услуге, и у падајућем менију који вам се појави испод, кликнути на опцију “Моји производи/услуге“. 

У новоотвореном прозору на средини стране пронаћићете поље у којем можете да извршите преглед и претрагу свих ваших производа и услуга.

Горња страна наведеног поља нуди вам опције сортирања комплетне листе производа и услуга на следећи начин:

  1. Кликом на опцију “Производ/услуга“, извршићете сортирање производа и услуга по имену. 
  2. Кликом на опцију “Ценовник“, извршићете сортирање производа и услуга по цени. 
  3. Кликом на опцију “Истиче“, извршићете сортирање производа и услуга по датуму истека производа и услуге. 
  4. Кликом на опцију “Стање“, извршићете сортирање производа и услуга по тренутном статусу производа и услуге. 

У горњем десном углу доступно вам је поље за претрагу производа и услуга, где можете да извршите претрагу производа и услуга на основу унетих карактера.

Са доње леве стране у опцији “Прикажи по страни” имате могућност проширивања листе приказа. 

Доња десна страна нуди вам опцију промене стране поменутог поља са претходне на следећу и супротно.

На левој страни у пољу “Преглед”  имате могућност одабира филтера помоћу којег можете да одредите приказ одређене категорије статуса производа и услуга.

Уколико кликнете на јадну од понуђених категорија, у листи са десне стране, биће приказани производи и услуге које имају статус изабране категорије.

У пољу “Акције”  које се налази испод претходно описаног поља “Преглед“, можете да извршите акцију наручивања кликом на опцију “Нова наруџбина”  или акцију прегледа и наручивања  доступних додатних опција кликом на опцију “Преглед доступних додатака“. 

Доступне опције хостинг налога

ваш Еутелнет профил нуди вам бројне опције помоћу којих можете да вршите одређена подешавања вашег хостинг налога без потребе директног приступа контролном панелу (cPanel-у) хостинга.

Наведеним опцијама можете да приступите уколико на почетној страни вашег Еутелнет профила кликнете на секцију “Производи/Услуге”  , и у падајућем менију који вам се појави испод, кликните на опцију “Моји производи/услуге“.

Затим изаберите жељени хостинг налог кликом на поље ван назива домена , након чега ће вам се отворити страна са основним опцијама и пречицама за управљање изабраним хостинг налогом разврстаним по пољима.

У пољу “Пакети/домени”  доступне су вам опције за приступ веб страници која се налази на изабраном хостинг налогу , пречица за приступње секцији за управљање доменом  и информације са  “WHOIS“-а. 

Уколико вас интересује тренутно стање заузећа простора и искоришћење протока вашег хостинг налога, информације о томе ћете пронаћи у пољу “Стање искоришћења“. 

Обратите пажњу на информацију о датуму и времену последњег ажурирања.  Уколико сматрате да је време последњег ажурирања заостаје, молимо да контактирате нашу подршку.

У делу “Додаци”  нуди вам се избор куповине додатака за изабарни хостинг налог.
У падајућем менију истог изаберите жељени додатак  и кликните на дугме “Купи и активирај“. 

Пречице за брз и једноставан приступ неким од опција на вашем хостинг панелу (cPanel-у) пронаћићете у делу “Пречице“. 
Унутар овог поља моћићете да приступите вашим мејл налозима у оквиру изабраног хостинг налога путем опције “Мејл налози“, креирате поддомене и додатне домене, креирате сигурносне копије (бекап), погледате статистику посећености сајта…итд.

Још једна корисна могућност је брзо и једноставно креирање мејл налога у делу “Креирај мејл налог”  . Потребно је да дефинишете име  и лозинку  и на крају кликните на плаво дугме “Креирај“. 

У пољу “Акције”  имате понуђене следеће опције:

Пријава на cPanel Кликом на ову опцију бићете преусмерени на контролни панел (cPanel) изабраног хостинг налога, без потребе за уносом приступних параметара.

Пријава на Webmail Кликом на ову опцију бићете преусмерени на страну за пријављивање на “Webmail“.

Промени лозинку за cPanel Кликом на ову опцију отвориће вам се страна са пољима за измену лозинке над изабраним хостинг налогом.

У поље “Нова лозинка“, унесите нову лозинку коју желите да користите за будуће приступање вашем “cPanel“-у. 

Исту лозинку унесите и у поље “Потврдите нову лозинку“. 

Обратите пажњу на линију испод поља “Нова лозинка“, где вам је графички представљен ниво сигурности нове лозинке.

Црвена боја представља ниски ниво сигурности, наранџаста средњи, зелена високи ниво сигурности.

Такође у правоугаонику обележеном плавом бојом, можете пронаћи кратак савет о томе како да на брз и једноставан начин повећате сигурност ваше лозинке.

На крају, проверите да ли су сви параметри исправно уписани (уколико нова лозинка није исто уписана у једном од два понуђена поља, испод поља “Потврдите нову лозинку” појавиће вам се грешка “Лозинке се не подударају” ) и кликните на плаво дугме “Сачувај измене” како би сачували измене. 

Унапреди/смањи хостинг пакет Нуди вам могућност надоградње или смањивања вашег хостинг пакета.

Кликните на понуђену опцију и на новој страни која вам се отвори, у пољу изабраног хостинг пакета на који желите да пређете, у падајућем менију истог, изаберите период регистрације на једну, две или три године , затим кликните на плаво дугме “Изаберите производ” које се налази испод. 

На следећој страни, у пољу “Начин плаћања”  изаберите начин плаћања и кликните на плаво дугме “Настави”  , након чега ће вам се генерисати предрачун за уплату са опцијама за преузимање и штампање.

Уклони хостинг налог Уколико желите да уклоните ваш хостинг налог, кликните на ову опцију и на новој страни која вам се отвори , у падајућем менију “Време поништења”  изаберите да ли ваш хостинг налог желите одмах да уклоните или на крају обрачунског периода.

Опционо можете да опишете разлог уклањања хостинг налога у пољу “Укратко опишите разлог уклањања”  и на крају кликните на црвено дугме “Уклони хостинг налог“. 

Домени

У саставу вашег Еутелнет налога доступно је низ опција са којима потуно самостално можете да извршите регистрацију домена, обнову домена, трансфер домена, измену података домена, и још низ радњи за управљање доменима.

У горњој траци са секцијама, означеном плавом бојом, пронађите и кликните на секцију “Домени“. 

У падајућем менију те секције, кликните на опцију “Моји домени“. 

На новоотвореној страни, пронаћићете комплетну листу свих ваших активних и истеклих домена у оквиру вашег клијентског профила.

Уколико имате више домена, обратите пажњу на број страна  и део са одабиром броја елемената који се приказују у листи. 

Такође, доступaн вам је преглед домена у зависности од његовог статуса (Активан, Истекао и Ускоро истиче ) кликом на један од понуђених филтера у пољу “Преглед“. 

Са леве стране, у пољу “Акције”  , можете пронаћи опције за обнову, пренос и регистрацију новог домена.

  • Обнова домена

Да бисте обновили домен кроз ваш Еутелнет налог, потребно је једноставно да на почетној страни у горњем делу траке са секцијама кликнете на секцију “Домени”  и у падајућем менију изаберете опцију “Обновa доменa“. 

На новој стани која вам се отвори, појавиће вам се листа свих ваших домена.

Изаберите жељени домен или више домена за обнову, означавањем квадратића са леве стране. 

Са десне стране у падајућем менију изаберите период обнове  и кликните на зелено дугме “Наручи“. 

  • Регистрација новог домена 

Да бисте регистровали нови домен кроз ваш Еутелнет налог, потребно је једноставно да на почетној страни у горњем делу траке са секцијама кликнете на секцију “Домени”  и у падајућем менију изаберете опцију “Региструј нови домен“. 

У прозору који вам се отвори, у пољу “Проверите доступност жељеног домена” унесите име домена који желите без доменске екстензије (.rs, .com. net…itd). 

Доменску екстензију (.rs, .com. net…itd) бирате у падајућем менију са десне стране претходно унесеног имена домена. 

На крају кликните на плаво дугме “Претражи”  да бисте проверили да ли је домен слободан за регистрацију.

Уколико је домен слободан за регистрацију, изаберите период плаћања  и након тога кликните на плаво дугме “Настави” које се налази на дну стране. На новој страни отвориће вам се нова страна “Подешавања домена”  , у којој се налази део под именом “Nameserver-и” . 
У том делу, уколико желите да поставите ваше “nameserver”-e, унесите их у поља испод која су предвиђена за то  (подразумевано подешавање, користи наше “nameserver”-e, за хостовање на нашу мрежу) и кликните на плаво дугме “Настави” . 

На овој страни, нуди вам се и могућност додавања хостинга за тренутни домен. Да бисте додали хостинг потребно је да кликнете на део под именом “Хостинг није додат! Кликни да додаш.“. 

Отвориће вам се нова страна “Преглед и куповина”  .
На тој страни, у пољу “Начин плаћања”  изаберите начин плаћања, затим означите квадратић “Прочитао сам и сагласан сам са Општим условима”  и на крају кликните на плаво дугме “Настави на плаћање” . 

Уколико сте изабрали опцију плаћања картицом, отвориће вам се страна наше банке за плаћања уз помоћ картице, на којој је потребно да унесете ваше валидне податке у поља форме “Detalji placanja” и завршите процес плаћања. Уколико изаберете као начин плаћања опцију “Уплатницом” , кликом на дугме “Настави” , отвориће вам се страна са приказом вашег предрачуна, са свим подацима потребним за плаћање путем уплатнице. Такође, добићете обавештење о вашој поруџбини и на вашу мејл адресу.

 

  • Трансфер домена

Да бисте пренели домен код нас кроз ваш Еутелнет налог, потребно је једноставно да на почетној страни у горњем делу траке са секцијама кликнете на секцију “Домени”  и у падајућем менију изаберете опцију “Пренеси домен код нас“. 

У поље за уписивање домена, унесите име домена без екстензије  , а у продужетку у падајућем менију изаберите екстензију за ваш домен.

На крају,  кликните на плаво дугме “Пренос“. 

Подешавање домена

На почетној страни вашег Еутелнет налога, кликните на секцију “Домени”  , затим на опцију “Моји домени“. 

На новоотвореној страни, пронаћићете комплетну листу свих ваших активних и истеклих домена које имате код нас.

Изаберите жељени домен кликом у поље у оквиру тог домена  (избегните име домена означено плавом бојом, јер ћете тиме отворити домен у вашем веб прегледачу) или кликните на иконицу у облику кључа који се налази у продужетку поља домена.

На новој страни угледаћете поље “Подешавања” којe се налази са леве стране. 

Унутар тог поља пронаћићете следеће опције за подешавање домена:

Преглед“:  Кликом на ову опцију отвориће вам се поље где имате могућност да сагледате основне информације које су везане за ваш домен  као што су датум регистрације, датум истека регистрације, статус, износ првог плаћања…итд.

Аутоматска обнова“:  Унутар ове опције имате могућност укључивања или искључивања опције за аутоматску обнову домена, која, уколико је укључена, систем ће вам аутоматски доставити предрачун за обнову домена 15 дана пре истека истог. Све што је потребно да урадите уколико желите да искључите наведену опцију, јесте да кликнете на црвени правоуганик “Онемогући аутоматску обнову”  или зелени правоугаоник “Омогући аутоматску обнову”  уколико желите да активирате аутоматску обнову.

Nameserver-и“:  Ова опција омогућава вам да брзо и једноставно извршите измену “nameserver“-a над доменом. Унутар ове опције, означите опцију “Користи друге nameserver-e (поље испод)”  како бисте откључали поља за уписивање “nameservera“-a. Оно на шта је потребно да обратите пажњу је да подешавања”nameserver“-a над доменом захтевају минимум 2 “nameserver“-a како би подешавање било валидно.
На крају кликните на плаво дугме “Промени nameserver-e” да бисте сачували подешавања. 
Напомена: Опција за измену “nameserver”-a доступна је само за интернационалне домене (.com, .net, .org…итд). Да бисте извршили измену “nameserver”-a над националним доменима (.rs, .co.rs, .срб…итд) потребно је да контактирате нашу подршку путем тикета (картице) за подршку.

Закључавање регистра“:  Унутар ове опције имате могућност укључивања и искључивања опције закључавања домена која када је укључена спречава трансфер домена без ваше ауторизације.
Да бисте искључили наведену опцију потребно је да кликнте на дугме “Искључи забрану пребацивања домена”  или “Укључи забрану пребацивања домена” да бисте је укључили.
Напомена: Уколико желите да извршите трансфер домена, пре активације “Epp” кода и покретања трансфера домена, потрбно је прво да извршите откључавање домена коришћењем наведене опције. Такође, наведена опција доступна је само за интернационалне домене (.com, .net, .org…итд). Да бисте укључили или искључили опцију за закључавање регистра над националним доменима (.rs, .co.rs, .срб…итд) потребно је да контактирате нашу подршку путем тикета (картице) за подршку.

Додаци“:  Унутар ове опције имате могућност укључивања, искључивања, као и подешавања следећих додатака:

  1. Заштита података о власнику домена“:  Куповином ове опције заштитићете своје личне податке и смањите количину нежељених (спам) мејлова тако што ћете онемогућити видљивост података регистратора на нивоу домена путем такозваних “Whois” сајтова за проверу ове врсте података. За активацију овог домена кликните на дугме “Купите сада за 1,082.50DIN” означено зеленом бојом. 
    Напомена: Ова опција за сад је доступна само за интернационалне домене (.com, .net, .org…итд). Да бисте укључили опцију за заштиту података о власнику домена над националним доменима (.rs, .co.rs, .срб…итд) потребно је да контактирате нашу подршку путем тикета (картице) за подршку.
  2. Управљање DNS записима“:  Ова опција може вам помоћи у убрзавању ваше веб локације и побољшању доступности сајта уз повећану редундантност. Овај додатак је у стандардним подешавањима активан.  Да бисте приступили опцији подешавања “DNS” записа на нивоу домена, потребно је да кликнете на дугме “Подешавања” означено зеленом бојом. 
    Напомена: Ова опција за сад је доступна само за интернационалне домене (.com, .net, .org…итд).
  3. Прослеђивање мејла“:  Ова опција омогућава вам да подесите прослеђивање копије мејлова на алтернативну мејл адресу као један вид резервне копије.
    Да бисте приступили овој опцији потребно је да кликнете  на зелено дугме “Подешавања“. 
    Напомена: Ова опција за сад је доступна само за интернационалне домене (.com, .net, .org…итд). 

Контакт подаци“:  Опција ове врсте пружа вам могућност самосталне измене података регистранта, администратора и техничких података над изабраним доменом.
Након извршене измене података, кликните на плаво духме “Сачувај измене“. 

(Напомена: Ова опција за сад је доступна само за интернационалне домене (.com, .net, .org…итд). Да бисте извршили измену података над националним доменима (.rs, .co.rs, .срб…итд) потребно је да контактирате нашу подршку путем тикета (картице) за подршку како би вам доставили образац са захтевом за измену података о власништву домена који је потребно да попуните.)

“Приватни nameserver-и“:  Унутар ове опције имате могућност самосталног регистровања приватних “nameserver“-a. Уз то, доступа су вам и поља измену “IP” адресе ваших регистрованих “nameserver“-а и уклаљање истих.
Да бисте регистровали нови “nameserver” потребно је да у делу “Региструјте име nameserver-а”  унесте префикс имена “namserver”-а  у поље “Име namserver-а“. 
У поље испод под називом “IP адреса” унесите “IP” адресу “namserver”-а  и на крају кликните на плаво дугме “Сачувај измене“. 

Такође, имате могућност измене “IP” адресе над доменом вашег “namserver“-а.
Потребно је да у делу “Измени IP адресу nameserver-a”  унутар поља “Име namserver-а”  унесте префикс имена вашег “namserver“-а.
Затим, унесите “IP” адресу вашег “namserver“-а унутар поља “Тренутна IP адреса“.
Потом, унесите нову “IP” адресу коју желите да дефинишете за изабрани “namserver” у поље “Нова IP адреса”  и на крају кликните на плаво дугме “Сачувај измене“. 

Уколико желите да уклоните “namserver“, у делу “Уклони nameserver”  , једноставно унесите префикс имена “namserver” у поље “Име nameserver-a”  који желите да уклоните и и на крају кликните на плаво дугме “Сачувај измене“. 

“Управљање dns-овима” Опција намењена напредним корисницима, која служи за усмеравање домена на вебсајт путем “IP” адресе, или преусмеравање домен или “URL” вашег домена на други сајт или “URL” другог сајта.
Да бисте то учинили, у поље “Hostname”  унесите име вашeг домена, поддомена или “URL” сајта, затим изаберите тип “DNS” записа у делу “Врста записа”  , након тога у продужетку у поље “Адреса“,  унесите параметре у зависности од одабраног типа “DNS” записа.
Уколико сте у делу “Врста записа” изабрали “MX” запис,  у том случају непоходно је да унесете одговарајући параметар у поље “Приоритет“. 
На крају, кликните на поље “Сачувај измене” да бисте сачували унета подешавања. 

“Прослеђивање мејла” Ова опција вам омогућава да све мејлове који вам стигну на једну од мејл адреса домена који сте изабрали буду прослеђени на мејл адресу.
Да бисте то учинили потребно је да у поље под именом “Префикс”  унесте име мејл налога под избраним доменом, а у поље “Проследи на”  унесите мејл адресу на коју желите да проследите пристигле мејлове.
На крају кликните на плаво дугме “Сачувај измене” да бисте сачували подешавања. 

“Тражи ЕПП код” Кликом на ову опцију, покренућете оперцију доставе сигурносног ЕПП кода за трансфер домена који ће бити послат на мејл адресу која је дефинисана у контакт информацијама домена.

Плаћања

  • Моји рачуни

У опцији “Моји рачуни” имате могућност сагледавања и преузимања свих плаћених и не плаћених рачуна у оквиру вашег Еутелнет налога.

Све што је потребно да урадите јесте да на почетној страни, у горњој линији са секцијама, означеном плавом бојом, кликнете на секцију “Рачуни”  , а потом и на опцију “Моји рачуни“. 

Унутар те опције биће вам приказани сви ваши плаћени и неплаћени рачуни.

Уколико кликнете на један од рачуна или предрачуна, отвориће вам се нова страна, где ће те моћи да извршите преглед података на рачуну/предрачуну.

Унутар тог рачуна/предрачуна пронаћи ћете опције за мењање начина плаћања, као и за преузимање и штампање рачуна/предрачуна на основу чега ћете моћи да извршите уплату. 

  • Групно плаћање

Уколико желите да извршите плаћање укупног износа свих предрачуна, ту акцију можете извести на следећи начин.

Све што је потребно да урадите јесте да на почетној страни, у горњој линији са секцијама, означеном плавом бојом, кликнете на секцију “Рачуни”  , а потом и на опцију “Групно Плаћање“. 

На новој страни у пољу “Опис”  , пронаћи листу свих ставки за које ће бити генерисан заједнички предрачун.

Одмах испод, у пољу “Изаберите начин групног плаћања”  , у падајућем менију под називом “Начин плаћања”  , изаберите начин плаћања, затим кликните на плаво дугме “Изврши уплату”  да бисте генерисали предрачун.

На новој страни појавиће вам се предрачун са опцијама за мењање начина плаћања, као и за преузимање и штампање предрачуна на основу чега ћете моћи да извршите уплату.

Подршка

У оквиру секције подршка, доступне су вам опције и алати са којима можете да извршите уклањање блокаде “IP” адресе за коју сте сигурни да је блокирана, проверите стање и функционалност основних сервиса на нашим серверима, проверите историју кратица за подршку…итд.

  • Уклони блокирау IP адресу

Да бисте приступили опцији “Уклони блокирау IP адресу” и уклонили блокадау над “IP” адресом, потребно је да на горњем делу почетне стране обележном плавом бојом, пронађете и кликнете на секцију “Подршка”  , затим у падајућем менију кликните на прву опцију “Уклони блокирау IP адресу“. 

На новој страни која вам се буде отворила, у пољу за уписивање “IP” адресе  , аутоматски ће бити уписана ваша јавна “IP” адреса интернет конекције са које тренутно приступате вашем Еутелнет профилу.

Уколико желите да одблокирате неку додатну “IP“, потребно је да претходно обришете ону која је тренутно уписана у дато поље и уместо ње упишете жељену “IP” адресу.

На крају једноставно кликните на плаво дугме испод “Провери да ли је IP адреса блокирана и уклони блокаду” како би започели операцију уклањања блокаде. 

Након извршене операције, на новој страни, појавиће вам се обавештење о успешности одблокиравања IP адресе и потенцијални разлог блокаде исте.

  • Обавештења

У склопу опције “Обавештења” имате могућност сагледавања свих важних информација везано за услуге које пружа наша компанија.

Да бисте приступили опцији “Обавештења” потребно је да на почетној страни у делу секција означеном плавом бојом, кликните на секцију “Подршка”  , затим у падајућем менију кликните опцију “Обавештења“. 

Такође имате и могућност прегледа историје обавештења по месецу и години, које можете да мењате кроз понуђене опције које се налазе у пољу “По месецу” које се налази са леве стране. 

  • База знања

База знања нуди вам могућност информисања и едукације кроз чланке које се односе на теме из сфере сектора интернета, информационих технологија, сигурност…итд.

Да бисте приступили овој опцију унутар вашег Еутелнет налога, све што је потребно да урадите јесте да на почетној страни, у горњој линији са секцијама, означеном плавом бојом, кликнете на секцију “Подршка“,  а потом и на опцију “База знања“. Унутар ове опције нуди вам се могућност претраживања базе података на основу упусаног питања које желите да нам поставите.
Унесите жељено питање у за то предвиђено поље  и кликните на плаво дугме “Претражи“. 
Такође, на располагању вам је и могућност претраге базе знања по категоријама у делу “Категорије“. 

  • Преузимања

У опција “Преузимања” нуди вам се могућност сагледавања историје преузетих фајлова и докумената.

Приступите овој опцији кликом на секцију “Подршка”  на почетној страни вашег хостинг налога, затим у падајућем менију кликните на опцију “Преузимања“. 

  • Стање мреже

У oпција “Стање мреже” имате могућност сагледавања стања и оптрећења сервера у реалном времену и статуса појединачних сервиса (HTTP, FTP, POP3), као и тренутне пријављене проблеме.

Приступите овој опцији кликом на секцију “Подршка”  на почетној страни вашег хостинг налога, затим у падајућем менију кликните на опцију “Стање мреже“. 

Нова картица за подршку

Да бисмо обезбедили бољу подршку, увели смо систем тикета (картица) за подршку, са којима на врло једноставан начин можете да постављате питања и примате одговоре од нашег одељења за подршку.

У горњем делу почетне стране вашег профила на нашем клијентском порталу у пољу означеном плавом бојом пронађите и кликните на опцију “Нова картица за подршку“. 

Отвориће вам се форма за попуњавање тикета која се састоји од следећих елемената:

  1. Име“:  Поље “Име” попуњава се аутоматски од стране система коришћењем података које сте уписали приликом креирања налога на нашем корисничком порталу.
  2. Мејл адреса“:  Поље “Мејл адреса” попуњава се аутоматски од стране система коришћењем података које сте уписали приликом креирања налога на нашем корисничком порталу.
  3. Наслов“:  У поље “Наслов” потребно је да упишете наслов поруке који је везан за текст поруке.
  4. Категорија“:  У падајућем менију поља “Категорија” имате могућност промене категорије, без потребе поновног отварања новог тикета уколико сматрате да порука потпада под другу категорију у односу на иницијално изабрану.
  5. Повезана услуга“:  У овом пољу изаберите вашу услугу за коју је везана тема картице за подршку.
  6. Важност“:  Одаберите ниво хитности проблема или питања.
  7. Порука“:  Служи за унос текста поруке.
  8. Прилози“:  Служи за додавање докумената и мултимедијалних фајлова у прилог тикета (картице) за подршку (слике, аудио, видео…итд).
  9. Додај још“: Уколико желите да додате више прилога, са овом опцијом можете да креирајте неколико опцијa “Прилози“.

Напомена: Обратите пажњу на листу у којој су наведене дозвољене врсте фајлова које можете да додате у прилог тикета (картице) за подршку. 

На крају једноставно кликните на плаво дугме “Пошаљи” које се налази на дну стране да би поставили картицу за подршку. 

Едитовање налога

Да бисте извршили измену детаља налога, на почетној страни вашег кликните на секцију под именом “Поштовање + ваше име  , у падајућем менију која вам се појави кликните на опцију “Измени детаље налога“. 

Или кликните на зелено дугме “Измени” које се налази у пољу “Ваши подаци” на почетној страни вашег Еутелнет налога.

На новој страни имате могућност промене података као што су име, презиме, адреса, број телефона, мејл адреса…итд. 

Након измене података кликните на плаво дугме “Сачувај измене“, на дну стране како бисте сачували измене. 

Додатни контакти (подналози)

Подналози омогућавају власнику налога на нашем клијентском порталу да креира подкориснике који ће имати могућност извршавања одређених акција које им додели власник налога, као што су на пример преузимање предрачуна и плаћање рачуна, отварање картица за подршку (тикета), обнова домена…итд.

Приступите опцији за додавање додатног контакта кликом на секцију “Поштовање + ваше име”  , и у падајућем менију кликните на опцију “Додатни контакти (подналози)“. 

На новој страни која вам се отвори, у пољу “Изаберите контакт”  означеним плавом бојом, у падајућем менију изаберите опцију “Додај нови контакт”  и кликните на дугме са десне стране “Иди“. 

У наставку попуните наведена поља.

У опцијма које се налаза испод поља за попуњавање, можете пронаћи две подопције “Активирај подналог”  и “Подешавања мејлова“. 

У подопцији “Активирај подналог”  означите опцију “Означитe да бисте подесили подналог са приступом корисничком порталу”  како би вам се отвориле опције дозвола којима ће те омогућити корисницима под налога да врше одређене радње.

Такође, појавиће вам се поља “Нова лозинка”  и “Потврдите нову лозинку”  где је потребно да дефинишете лозинку за подналог.

У подопцији “Подешавање мејла”  означите мејлове које желите да поред главног налога буду послати и на подналог.

На крају кликните на дугме “Сачувај измене”  означено плавом бојом, које се налази на дну стране на дну стране.

Измена лозинке корисничког налога

Да бисте извршили промену шифре вашег Еутелнет налога, потребно је да са почетне стране кликнете на секцију “Поштовање + ваше име”  и у падајућем менију изаберите опцију “Промени лозинку“. 

Отвориће вам се нови прозор у коме се налазе три поља.

У прво поље “Постојећа лозинка”  потребно је да упишете шифру коју тренутно користите за логовање на ваш Еутелнет налог.

У поље “Нова лозинка”  , унесите нову лозинку коју желите да користите за будуће приступање вашем Еутелнет налогу.

Исту лозинку унесите и у поље “Потврдите нову лозинку“. 

Обратите пажњу на линију испод поља “Нова лозинка” , где вам је графички представљен ниво сигурности нове лозинке.

Црвена боја представља ниски ниво сигурности, наранџаста средњи, зелена високи ниво сигурности.

Такође у правоугаонику обележеном плавом бојом, можете пронаћи кратак савет о томе како да на брз и једноставан начин повећате сигурност ваше лозинке.

На крају, проверите да ли су сви параметри исправно уписани (уколико нова лозинка није исто уписана у једном од два понуђена поља, испод поља “Потврдите нову лозинку” појавиће вам се грешка “Лозинке се не подударају” и кликните на плаво дугме “Сачувај измене” како би сачували измене. 

Историја мејлова

Опција историја мејлова нуди вам могућност прегледа свих мејлова (рачуни, предрачуни, картице за подршку, обавештења…итд) који су вам достављени од датума креирања вашег Еутелнет налога.

Опцији “Историја мејлова” можете приступити у пар једноставних корака.

Са почетне стране вашег Еутелнет налога, кликните на секцију “Поштовање + ваше име” у горњем десном углу. 

Унутар те секције кликните на опцију “Историја мејлова“. 

Да бисте извршили преглед изабране поруке, потребно је да у продужетку исте кликнете на дугме “Прикажи поруку” означено плавом бојом.