Уколико имате проблем са приступом вашим сервисима које користите код нас (хостинг, мејл адреса….итд.), најчешћи разлог за то је блокада IP адресе интернет конекције са које покушавате да приступите неким од поменутих сервиса.
Наши сервиси подржавају опцију која вам омогућава да самостално извршите одблокиравање IP адресе.
Упутство за самостално одблокиравање, пријавом са блокиране IP адресе.
Потребно је да са исте интернет конекције са које имате проблем приступа неком од ваших сервиса, користећи рачунар, таблет или мобилни уређај, у вашем интернет прегледачу који користите (Firefox, Chrome, Edge) отворите наш сајт eutelnet.rs.
Затим кликнете на линк “Пријава” (eutelnet.rs/prijava).
Отвориће вам се страница са пољима за упис мејл адресе и лозинке.
У поље “Мејл адреса” упишите мејл адресу коју сте пријавили као контакт адресу приликом регистрације вашег Еутелнет налога или ону мејл адресу коју сте пријавили последњом изменом исте.
У поље “Лозинка” упишите лозинку коју сте дефинисали приликом креирања вашег Еутелнет налога, или лозинку коју сте регистровали последњом обновом исте. (Уколико сте заборавили вашу лозинку за присту вашем Еутелнет налогу, имате могућност обнове лозинке.
Упутство за то можете пронаћи кликом на овај линк).
Проверите да ли су унети параметри исправни и кликните на дугме “Пријава”.
Уколико су унети параметри важећи отвориће вам се Почетна (Home) страна вашег профила.
Истог тренутка систем ће аутоматски препознати и одблокирати IP адресу, након чега ће вам сервиси које имате код нас бити поново доступни.
Уколико желите да уклоните блокаду са IP адресе која није везана за интернет конекцију са које приступате, то можете учинити путем опције “Уклони блокирану IP адресу“.
Да бисте приступили опцији “Уклони блокирану IP адресу” и уклонили блокаду над “IP” адресом, потребно је да на горњем делу почетне стране обележеном плавом бојом, пронађете и кликнете на секцију “Подршка”
, затим у падајућем менију кликните на прву опцију “Уклони блокирану IP адресу“.
На новој страни која вам се буде отворила, у пољу за уписивање “IP” адресе
, аутоматски ће бити уписана ваша јавна “IP” адреса интернет конекције са које тренутно приступате вашем Еутелнет налогу.
Уколико желите да одблокирате неку додатну “IP“, потребно је да претходно обришете ону која је тренутно уписана у дато поље и уместо ње упишете жељену “IP” адресу.
На крају једноставно кликните на плаво дугме испод “Провера блокаде и уклањање” како би започели операцију уклањања блокаде.
Након извршене операције, на новој страни, појавиће вам се обавештење о успешности одблокиравања IP адресе и потенцијални разлог блокаде исте.