Достављени предрачуни и рачуни садрже податке које је клијент уписао у свој Еутелнет налог.

Упутство за приступ Вашем Еутелнет налогу налази се на следећем линку.

У периоду док користите наше услуге, може доћи до промене података за клијента (назив правног лица, адреса правног или физичког лица, итд). Промену података на предрачунима и рачунима можете самостало обавити једноставном променом података на Вашем Еутелнет налогу – истог тренутка ће се новоуписани подаци аутоматски применити на постојећи предрачун који можете преузети са Вашег Еутелнет налога.

У наставку текста ћемо Вам објаснити кораке које је потребно да пратите како би променили податке на Вашем профилу, а самим тим и на Вашим предрачунима и рачунима.

Улогујте се на Ваш профил на нашем клијентском порталу (линк са упутством за логовање се налази на почетку овог текста).

Када сте се улоговали на Ваш профил, отвориће Вам се почетна страна Вашег налога, и у боксу са леве стране ћете видети наслов “Ваши подаци” , и у њему тренутне податке који се налазе на Вашем налогу, и испод података зелено дугме “Измени” .

 

 

Када сте кликнули на зелено дугме  “Измени” , отвориће Вам се нова страна, на којој се налазе сви подаци који су унети приликом пријављивања на наш систем, или приликом последње измене истих. Сва поља која се налазе на страни могу бити промењена са новим подацима које желите да буду приказани на Вашем Еутелнет налогу, а самим тим и на предрачунима, односно рачунима.

 

Када сте урадили жељене измене, потребно је да у дну стране кликнете на зелено дугме “Сачувај измене” , у супротном, Ваше измене неће бити сачуване, и претходни подаци ће поново бити приказани на Вашем Еутелнет налогу, предрачуну или рачуну.