Пристигли мејлови у Ваш мејл бокс на серверу се испоручују на Ваш рачунар/мобилни уређај преко неког од мејл клијента који сте инсталирали. Међутим, ако је у подешавањима у мејл клијенту (Упутства за подешавања мејл клијената можете погледати на следећем линку.), обележена опција да се копије мејлова чувају на серверу, ваш мејл бокс се попуњава са сваким долазним мејлом. На располагању Вам је проширење квоте за мејл бокс, а у оквиру веб-хостинг пакета који користите (Упутство о проширењу квоте за мејл налог се налази на следећем линку.).

У случају да дође до застоја мејл сервиса, а због 100% попуњеног мејл бокса, на располагању Вам је могућност преласка на већи веб-хостинг пакет, а након тога проширење мејл бокс квоте, или брисање постојећих копија долазних мејлова у Вашем мејл боксу, а које су биле сачуване на серверу.

Брисање мејлова можете вршити преко вебмејл (webmail) опције. (Упутство за приступ вебмејлу можете погледати на следећем линку.).

Напомена: Када обришете мејлове из мејл бокса (INBOX-a), мејлови прелазе у фолдер “TRASH” , у којем је такође потребно обрисати све већ обрисане мејлове из мејл бокса (INBOX-a). Тиме сте ослободили простор у вашем мејл боксу.